AscendFys - Fysioterapi med tilfredshedsgaranti

4 bedømmelser
Favorit

Beskrivelse

AscendFys - Danmarks første klinik med tilfredshedsgaranti. Vi er SÅ sikre på vores forløb og behandlinger er de bedste, at vi yder tilfredshedsgaranti på alle forløb og behandlinger - så er du ikke tilfreds med din behandling, får du blot pengene igen.

9 grunde til du skal benytte dig af AscendFys:

• Vi har tilfredshedsgaranti
  • Vi har altid tid til netop din historie
  • Hos AscendFys er du hurtigt færdig med dit forløb
  • Vi har efteruddannet behandlere
  • Garanteret kort eller ingen ventetid hos AscendFys
  • Kontakt os på Facebook, og få altid et svar inden for få time
  • Få rabat efter kun 4 behandlinger hos AscendFys
  • Unikt program bliver udarbejdet til netop dit behov
  • Ingen ekstra beregning for laser- og ultralyd behandlinger

AscendFys blev til i 2012 med visionen om at skabe et behandlingssted, der arbejder helhedsorienteret og har tid til den enkelte. Vi sørger for at være konstant opdateret på den nyeste viden og vores team består af et bredt spektrum af kompetencer, hvor ting som NLP coaching og neurologisk fokuseret træning indgår. Vi tilbyder dig tilfredshedsgaranti på din behandling. Det vil sige, at hvis du ikke tilfreds med den behandling du har modtaget, kan du få en ny på vores regning.

Helheden er i fokus

Hos os bliver du mødt med et helhedsorienteret perspektiv. Det betyder at vi ser på din situation ud fra tre forskellige aspekter. Det Fysiske, det sociale og det psykiske. På den måde kan vi afdække hvilke faktorer som har indflydelse på hinanden og udnytte dine ressourcer bedst muligt, til at opnå et effektfuldt forløb. Det afspejles fx i vores første møde, hvor det kan være relevant at vide noget om din aktuelle livssituation, eller det kan være i noget så konkret som, at vi ser på, om din ryg "fortæller" om holdningsmæssige skævheder, der kan være årsag til den knæproblematik du oplever, og altså ikke kun på knæet. Generelt mener vi, at "alt kan have indflydelse på alt" - og vi forsøger at finde den relevante viden igennem undersøgelse og dialog med dig.

Det kan du få - Hos AscendFysarbejder vi overordnet med to typer af kernekompetencer

(1) Individuelt fysioterapi- og genoptræningsforløb

• - Herunder undersøgelse, behandling og træningsplanlægning. Du starter med en første undersøgelse på 1 time, hvor alle vigtige faktorer bliver klarlagt. Både i forhold til årsagsforklaringer, men også målsætninger. Det er vores højeste prioritet, at du kommer så hurtigt som muligt til din ønskede tilstand. Vi lægger desuden vægt på, at hjælpe og vejlede dig i en sådan grad, at du bliver i stand til at agere hensigtsmæssigt og selvstændigt i din skadesproblematik.

(2) Fysioterapi, behandling og undervisning i konkrete pakkeforløb:

• - “SmerteLounge, er vores pakkeforløb til kroniske smertepatienter og er nyeste skud på stammen af vores ydelser. SmerteLoungen er et nyskabende forløb, der henvender sig til patienter, der fx lider fibromyalgi, piskesmæld og/eller andre langvarige smerteproblematikker. Har du, alt for længe, har døjet med smerter uden, at det er nogen bedring i syne, tilbyder vi hermed et forløb, som kan hjælpe til at lindre dine smerter. Konceptet bygger på den nyeste forskning inden for området og består af smertelære, neurologisk baseret træning og konkret vejledning til hvordan du bedre kan håndtere din situation. Vi glæder os til at vise dig, hvor stor effekt vores nye koncept kan have på dit liv.

• - "BootCamp" er vores trænings- og livsstilsforløb. I 10 uger sætter vi fokus på på kost, træning og et stærkt sind. Vores BootCamp er til alle, der ønsker positiv forandring i deres liv. Det kan være ønsket om at tabe sig og komme i form, få mere overskud i hverdagen eller blot skabe en base for nye vaner. BootCamp'en er et holdbaseret forløb og vi lægger vægt på værdien i hvor meget motivation, det kan skabe, at være en del af et fællesskab. En af vores kerneydelser hos AscendFys er vores livsstilsforløb – 10 uger, hvor vi sammen med dig sætter fokus på kost, træning og stærkt sind. Vores livsstilsforløb er til alle, der ønsker positiv forandring i deres liv. Det kan være ønsket om at tabe sig, at komme i form og få mere overskud i hverdagen. Så selvom du kommer med dine egne målsætninger, så arbejder vi i fælles flok om at opnå alles ønsker, så godt som muligt.

Find flere informationer om vores pakkeforløb på vores hjemmeside (www.AscendFys.dk)

Vi arbejder uden for den offentligt sygesikring. Det vil sige vi har ikke overenskomst med den offentlige sygesikring, hvilket betyder at en henvisning fra din læge ikke berettiger dig til at modtage godtgørelse ved behandling hos os. Er du medlem af Sygesikringen Danmark i gruppe 1, 2 eller 5 vil du kunne få tilskud herigennem. Bemærk at dette kræver en lægehenvisning.

Vi samarbejder med de fleste private sundheds- og ulykkesforsikringer, som ofte yder tilskud til et behandlingsforløb. Kontakt altid dit forsikringsselskab og hør nærmere om deres interne bestemmelser. Husk at meddele dem, at vi er medlem af Danske Fysioterapeuter, og at alle medarbejdere er certificerede, men af vi ikke har overenskomst med den offentlige sygesikring.

Personale

Faciliteter