Ringer telefonen mere end I kan administrere?

Så lad os hjælpe jer med at skabe mere tid og overskud i hverdagen

Vi er Danmarks største sundhedsfaglige telefonservice for kiropraktorer, fysioterapeuter og tandlæger.

Kiropraktorerne vælger os fordi

Det giver større fleksibilitet i hverdagen når sekretæren har travlt, er syg eller på ferie

De aldrig går glip af et opkald fra en ny patient

Deres serviceniveau stiger i takt med arbejdsglæden

På den måde skaber vi mere tid, omsætning og overskud i hverdagen for dem

Så enkelt fungerer det

Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores personale med stor erfaring indenfor support til den sundhedsfaglige sektor

Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres patienter direkte i jeres kalender

Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen

Ingen ekstra administration, når du vælger os

Vi har udviklet en software, som sikrer at patienten altid kommer ind hos den rette behandler hos jer. Uanset patientens problematik, forsikring eller specifikke behov

Vi har stor erfaring med patientkommunikation, og taler faktisk i gennemsnit med 600 patienter hver eneste dag. Når du vælger os, kan du derfor være sikker på, at vi har erfaringen og kompetencerne til at give patienten den rette information om din klinik

Vi arbejder selvfølgelig ud fra GDPR-direktivet, for at sikre jer og jeres patienters sikkerhed

Konkrete løsninger for din kiropraktiske klinik


I mange tilfælde, har denne størrelse klinik ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i den fulde åbningstid på klinikken, og må derfor lade sine patienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem behandlingsrummet telefonen.

Når du endeligt ringer tilbage til patienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine konkurrenter.

Med Klinikkers telefonservice går du aldrig glip af en ny patient, og dine nuværende patienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.

Udover den økonomiske gevinst ved at besvare alle opkald på klinikken, er den administrative byrde ofte en stor lettelse for vores kunder. Med en løsning hos Klinikker kan du nyde din frokost og øvrige pauser med god samvittighed.

Hvor godt er din klinik dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse klinik være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.

Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og kiropraktorer. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver, kiropraktorerne og øvrige behandlere møder ind til en altid opdateret aftale bog, og jeres patienter oplevere en bedre service

Udnyt jeres fulde kapacitet

Selvom I måske har 2, 3 eller 4 administrative medarbejdere tilknyttet jeres klinik, er det ofte uundgåeligt at tage hånd om alle jeres patienthenvendelser. Specielt på bestemte tidspunkter af dagen, ved sygdom eller ferie. Vi hjælper jer med at udnytte klinikkens kapacitet ved at tage hånd om alle patienthenvendelser.

Bliv nr. 1 på kundeservice

I har med stor sandsynlighed rigtig mange opkald mandag morgen. Mange patienter oplever udfordringer i løbet af weekenden, og har enten brug for en flytte, aflyse eller booke en akut tid. Sammen løfter vi jeres serviceniveau ved at øge tilgængeligheden til jeres klinik. Glade patienter bliver til vedvarende patienter.

Vil du høre mere?
Cookies hjælper os til at give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores ydelse, accepterer du vores cookies. Lær mere