Vi er Danmarks største sundhedsfaglige telefonservice for psykologer, tandlæger, fysioterapeuter og kiropraktorer.
De ikke har tid nok, til at besvare alle henvendelser fra deres klienter.
De ikke har kapacitet nok, til at ansætte en sekretær.
De ønsker, at deres klienter møder et menneske, og ikke en telefonsvarer når de ringer til dem.
Når jeres telefon er optaget, viderestiller den til vores sundhedsfaglige personale
Vi aflyser, flytter eller bestiller tid til jeres klienter direkte i jeres kalender
Jeres huller i aftalebogen fyldes ud, og I har tid til at fokusere på behandlingen.
Minimum 50 % af vores ansatte kommer fra en sundhedsfaglig baggrund
For hver branche, har vi en fast tilknyttet konsulent, som varetager den nødvendige oplæring of forståelse for dit fag
Vi holder os konstant opdateret på de gældende regler ift. offentligetilskud via lægehenvisninger samt privatetilskud via sundhedsforsikringer
Vi har udviklet en software, som sikrer at dine kllienter altid kommer ind til den rette behandling/behandler hos jer. Uanset klientens problematik, forsikring eller specifikke behov.
Vi har stor erfaring med patient/klient-kommunikation, og taler faktisk i gennemsnit med 1.500 patienter hver eneste dag. Når du vælger os, kan du derfor være sikker på, at vi har erfaringen og kompetencerne til at give klienten den rette information om din praksis.
På den måde er der ingen ekstra administration ved et samarbejde med os
I mange tilfælde, har denne størrelse praksis ikke ressourcer til at beskæftige en sekretær i den fulde åbningstid, og må derfor lade sine klienter møde en telefonsvarer, eller løbe frem og tilbage mellem telefonen og behandlingsrummet.
Når du endeligt ringer tilbage til klienten i din pause, har patienten desværre ofte fundet en anden behandlingsmulighed hos én af dine konkurrenter, eller svarer ikke tilbage på din henvendelse.
Med klinikker.dk' telefonservice går du aldrig glip af en ny klient, og dine nuværende klienter får hurtig og professionel betjening uden at sidde i kø.
Udover den økonomiske gevinst ved at besvare alle opkald, er den administrative byrde ofte en stor lettelse for vores kunder. Med en løsning hos klinikker.dk kan du nyde din frokost og øvrige pauser med god samvittighed.
Hvor godt er din praksis dækket ind i jeres fulde åbningstider? Ofte kan denne størrelse praksis være nødsaget til at have telefontid i kortere tidsrum på dagen, på grund af manglende kapacitet på telefonen. Udfordringerne kan være, at mange patienter ringer koncentreret mellem 08.00-10.00, i frokostpausen og efter arbejde. Hvis I kun har 1-2 medarbejdere til at varetage disse opkald, vil I miste en stor del af dem.
Med vores telefonservice, fungerer vi som et godt værktøj til din kliniks sekretær og psykologer. Din sekretær får mere tid på hånden til andre opgaver og skal ikke stresse, når han/hun er syg eller på ferrie, psykologerne møder ind til en altid opdateret aftalebog, og jeres klienter oplever en bedre service.